“Didáctica del arte y patrimonio” proiektuaren helburu nagusia haurrak artera gerturatzea da. Esan daiteke, honako ideia nagusi hauek azpimarratzen dituztela: behatu, hausnartu, entzun, elkarrizketa sustatu eta norberaren ezagutzak eraiki. Gainera, irakaslearen papera ez da konbentzionala. Irakasleak galdera irekiak egiten ditu eztabaida ireki bat sustatuz eta bertan ateratzen diren ideiak ez ditu epaitzen, hau da, ez dago erantzun zuzen edo okerrik.
Programa hau interesgarria eta orain arte ezagutzen dugunetik desberdina dela iruditzen zaigu. Artea haurrei gerturatzeko oso modu polita da, ez zaie bakarrik artea eta honen historia erakusten baizik eta, bizitzan erabilgarri diren hainbat jarrera eta balore bultzatzen dira; hala nola, albokoaren iritzia errespetatu behar dela tolerantzia sustatuz.
Lehen Hezkuntzako ikasleentzako egindako programa da eta adin horretako haurrek ziurrenik joku asko emango dute eta programa honekin gauza asko ikasiko dituzte, baina, ez dugu ahaztu behar Haur Hezkuntzako irakasleak izango garela eta guk gure haur txikiekin arte hezkuntza nola landu dezakegun jakin nahiko genuke.
“Didáctica del arte y patrimonio” haurren arteko elkarrizketan oinarrituta dagoela esan dugu eta horretarako, ahozko komunikaziorako gaitasuna izatea ezinbestekoa da. Adibidez, guk bi urteko haurrekin lan egiten dugula esan dugu behin baino gehiagotan eta haur hauei, egindako galdera irekiei erantzutea gehiengoei kosta egiten zaie. Gehienetan bai edo ez erantzuten dute eta norbaitek galdera zabalago bati erantzuten badio, beste haurrek errepikatu egiten dute haur horrek esandakoa.
Irakasleok formakuntza bereziago bat jaso beharko genuke modu honetako programa bat garatu nahiko bagenu eta horrek gaur egun dugun hezkuntza proiektua erabat aldatzea ekarriko luke. Hezkuntza saila artearen alde egiteko prest al legoke? Diru laguntzak emango lituzke?
Programa hau interesgarria eta orain arte ezagutzen dugunetik desberdina dela iruditzen zaigu. Artea haurrei gerturatzeko oso modu polita da, ez zaie bakarrik artea eta honen historia erakusten baizik eta, bizitzan erabilgarri diren hainbat jarrera eta balore bultzatzen dira; hala nola, albokoaren iritzia errespetatu behar dela tolerantzia sustatuz.
Lehen Hezkuntzako ikasleentzako egindako programa da eta adin horretako haurrek ziurrenik joku asko emango dute eta programa honekin gauza asko ikasiko dituzte, baina, ez dugu ahaztu behar Haur Hezkuntzako irakasleak izango garela eta guk gure haur txikiekin arte hezkuntza nola landu dezakegun jakin nahiko genuke.
“Didáctica del arte y patrimonio” haurren arteko elkarrizketan oinarrituta dagoela esan dugu eta horretarako, ahozko komunikaziorako gaitasuna izatea ezinbestekoa da. Adibidez, guk bi urteko haurrekin lan egiten dugula esan dugu behin baino gehiagotan eta haur hauei, egindako galdera irekiei erantzutea gehiengoei kosta egiten zaie. Gehienetan bai edo ez erantzuten dute eta norbaitek galdera zabalago bati erantzuten badio, beste haurrek errepikatu egiten dute haur horrek esandakoa.
Irakasleok formakuntza bereziago bat jaso beharko genuke modu honetako programa bat garatu nahiko bagenu eta horrek gaur egun dugun hezkuntza proiektua erabat aldatzea ekarriko luke. Hezkuntza saila artearen alde egiteko prest al legoke? Diru laguntzak emango lituzke?
No hay comentarios:
Publicar un comentario