2011-05-16

EL PAPEL DE LA FORMACIÓN EN LAS HISTORIAS DE VIDA DEL DOCENTE

Irakastea ez da batere erraza etengabe aldatzen ari den gizarte honetan eta hori argi ikusi daiteke artikulu honetan jasotzen diren zenbait irakasleen esperientzietan. Izan ere, irakasle bakoitzak bere esperientzi profesionala du eta esperientzia horietatik abiatuz, gizartean ematen diren aldaketak aztertu daitezke. Beraz, kontakizun biografikoak, ikertzeko beste bide bat izan daitezkeela adierazten da artikulu honetan.

Norberaren esperientziak datu asko eskaintzen dizkigu eta ikasteko beste bide bat izan daiteke. Gainera, adierazten diren datu guztiekin aldaketa bat eragin daiteke; hau da, artikulu honetan espezialitate ezberdineko hamabi irakaslek jasotako prestakuntzari buruz hitz egiten da eta esperientzi horiek aztertuz, aldaketa bat eragin dezakegu gustatzen zaigunarekin gauzak hobetuz eta gustatzen ez zaiguna aldatuz.

Iritzi eta esperientzi ezberdinak kontrastatzea eta elkartrukatzea oso aberasgarria dela pentsatzen dugu, modu honetan izugarri ikasi daitekeelako. Gainera, zerbait transmititzeko norberak bizi eta sentitu behar du eta kontakizun autobiografikoak honako hau lortzeko baliabide aproposa izango litzateke.

Irakasleak izango garen aldetik, ez al da interesgarria haurrei transmisio baliabideak garatzen laguntzea? Kontakizun biografikoen bitartez nola pentsatzen duen haur bakoitzak ikustea? Eta esperientzia horietatik abiatuz hausnarketara bultzatzea? Gizabanakoaren esperientzietatik asko ikasi daiteke!

No hay comentarios:

Publicar un comentario